Kolekcja moich butów #1 - elegancko

Hej wszystkim, dzisiaj przychodzę do Was z postem, w którym chciałabym pokazać Wam moją kolekcję butów. Pierwsza część będzie składała się z butów bardziej elegantszych, natomiast druga będzie typowo sportowa. Mam nadzieję, że spodoba się Wam ten post 😉



Pierwszą parą, którą chcę Wam przedstawić są zwykłe,płaskie buty, które miałam na nogach ze trzy razy. Zwykle biorę je na jakieś uroczystości, gdy moje nogi mają dosyć wyższych butów. W tych jest po prostu wygodnie 😉 Kupiłam je "na szybko" w jakimś mieścinnym sklepie obuwniczym, dlatego też kosztowały jakieś +/- 30 zł.






Poniższe buty towarzyszą mi w większości wyjść, w których wypada być elegancko ubranym. Czy to rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, imprezy rodzinne, 18-stki, święta itp. Mam je już jakiś czas, ale pamiętam że kupiłam je w CCC, za ok. 100 zł. Mają one delikatny obcasik/koturn.







I ostatnią parą na dzisiaj są czarne botki. W okresie jesienno - zimowym bardzo często je noszę. Nie tylko "elegancko", ale także na co dzień do szkoły. Są bardzo wygodne i oczywiście do wszystkiego pasują. Wydaję mi się, że kupiłam je w Deichmannie, ale nie jestem pewna. Cena +/- 100 zł.









To już koniec na dzisiaj, jak pewnie zauważyliście nie ma tego dużo. Nie znajdziecie tutaj również żadnych szpilek czy innych butów, które zwykle noszą 18-sto letnie dziewczyny. Ja nie przepadam za takim obuwiem i zakładam je (wyższe buty) tylko wtedy kiedy rzeczywiście muszę. W kolejnej części tej serii przekonacie się, że wolę trampki czy adidasy.
Do kolejnego postu 😘

Komentarze

Popularne posty